vineri, 20 februarie 2009

A few things about me. True or False!


1. In copilarie eram un bataus.
2. Am facut arest la politie.
3. Regret si acum ca i-am luat iubita celui mai bun prieten.
4. Sunt timid.
5. Sunt perseverent.
6. Nu-mi pot imagina o zi fara coca cola.
7. Intr-o relatie daruiesc totul.
8. Pictura ma scoate din starea de apatie.
9. Am trecut granita fraudulos.
10. Imi place sa dansez.
11. Nu pot sa uit accidentul ce l-am avut cu masina cand am dat peste un biciclist.
12. In fiecare relatie avuta am fost inselat.
13. A 2a experienta pe patine mi-a adus un picior rupt.
14. Filmul preferat este Snatch.

7 comentarii:

Anonim spunea...

true: 13,10,8,7,5,4 ?

Anonim spunea...

buna, nu pot sa cred ca ai fost inselat in toate relatiile asta daca nu ai inselat si tu la randul tau sau daca nu vrei sa o faci pe victima

McnDxn spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
McnDxn spunea...

In textul respectiv este vorba de a ghici ce este adevarat si ce nu.
Nicidecum de face pe victima.

YOIO spunea...

Tind sa cred ca 4, 5, 10 sunt adevarate, ar putea fi si 3, 6, 7, 11, 13, 14... nu vad de ce ai scrie ceva neadevarat, poate pentru cei ce nu te stiu nici macar un pic... dar cred ca doar cei ce te-au cunoscut la un moment dat sau altul al vietii tale pot citi aceasta postare cu un oarecare interes si au interesul de a comenta...
P.S.: s-ar putea sa te mai trezesti cu comentarii de la mine la postari mai vechi, ca asa sunt eu, nu ma tin la curent, dar incerc pe cat posibilul sa recuperez timpul pierdut...

McnDxn spunea...

Cu draga placere astept sa-ti citesc comentariile

Ada spunea...

La cat de frumos scrii pe blog(nu ma mai pot opri din citit), eu zic ca 1,2 si 9 sigur nu sunt adevarate :)