sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Singuratate vs Cuplu


O paralela intre viata de cuplu si a fi singur. Care este mai sigura?
Intotdeauna m-am intrebat. Sa punem in balanta.

Relatia:

Nimic nu se compara cu siguranata oferita de o relatie stabila;

-incredere conferita, cat de important te simti, felul in care mergi cu capul sus, esti plin de viata, nimic nu-ti poate sta in cale, caldura primita cand intri pe usa casei, imbratisarile, sarutarile, cuvintele de sprijin, suportul in tot ce faci, invatamintele de la persoana draga, cizelarea, felul in care arati, cum te imbraci, visul de a construi un viitor impreuna, de a urca pe cele mai inlte trepte, niciun sacrificiu nu ti se pare a fi prea mult, faptul ca in fiecare zi o incepi spunandu-i buna dimineata si vrei sa o inchei cu un sarut de noapte buna...

Toate-s bune si frumoase.

Dar cat tin?

P.S nu uitati, cu cat urci mai mult cu atat cazi mai rau.

Singuratatea:

- in primul rand nu suferi, ai mai mult timp pt tine, nu renunti la prieteni si la ceea ce-ti place sa faci, iti urmezi visele, triesti viata, nu-ti creezi obligatii, nu faci burta si nu chelesti, nu te complaci intr-o relatie, desii aroma dragostei s-a dus, doar de dragul de a fii intr-una, nu cauti raspunsuri in alta parte, nu dai socoteala, nu te superi pe felul in care reactioneaza in grupul de prieteni, ca e copilaroasa, ca se lasa dusa de val, ca nu stie cand sa puna piciorul in prag, cand sa accepte un copliment si cand sa-l respinga, ca e lipsita de personalitate si tot ce zici este de acord cu tine, ca si cum daca ii place un lucru si-ti cere parerea despre el, iar daca-i gasesti o mica hiba este de acord cu tine si renunta a-l mai cumpara, nu te superi ca nu-ti intelege grija pt ea si ca vrei s-o protejezi, s-o inveti, s-o ajuti, in schimb persista din greseala in greseala, parca-ti face in ciuda, nu ajungi sa-ti reprosezi, cate am facut pt tine, cat te-am sprijinit, cata dragoste ti-am oferit si nu am primit nimic din partea ta...

Totul este atat de simplu. De ce sa ne complicam viata, cand toti renunta din ce in ce mai mult la relatii si cauta doar sa-si tina de cald din cand in cand, cand aud de relatie fug ca dracul de tamaie si se plang ca nu au pe nimeni, ca nu au timp sa intretina o relatie, ca ori au iesit dintr-o relatie lunga sau se concentreaza pe cariera " bullshit" este doar frica, dar prefera o aventura de weekend din cand in cand, asa fara intrebari sau pretentiii, fara a da explicatii de ce a iesit in oras sau de ce nu a cumparat paine!?

Totul devine o neincredere totala, un mare DE CE, PT CE...
Ce sa alegem :-?
Asta este valabil si pentru noi baietii.

57 de comentarii:

Anonim spunea...

Acum te iubesc si mai mult :):):)mare dreptate ai.

McnDxn spunea...

Cat de mult? Si ne-am iubit vreodata?

Anonim spunea...

Foarte mult. Nu. Poate ca odata.... cine stie ce va urma? Sau da... si nu am stiut.

McnDxn spunea...

Hmmmmm :-? Nu-mi dai niciun indiciu?

Anonim spunea...

Nu, la ce bun? O sa vedem ce ne rezerva destinul, el decide.

McnDxn spunea...

Neavand contacte prea des, nu cred ca destinul poate ajuta, daca nu-i dam o mana de ajutor. De cat timp ne cunoastem? Ne cunoastem personal?

Anonim spunea...

Da, ne cunoastem personal,sa fie mai bine un an.

McnDxn spunea...

Inseamna ca impartasim aceasi pasiune pt salsa. Ne avem in lista de mess. dansam des impreuna?

Anonim spunea...

Cateodata da, cateodata nu.

McnDxn spunea...

Vii diseara la curs?

Anonim spunea...

Nu vin la cursuri acolo.Nu sunt cine crezi :), dar daca exista o "EA" acolo, incearca sa o abordezi diseara, nu o lasa sa astepte, nu rata ocazia.

McnDxn spunea...

Incercam sa im dau seama cu cine comunic. Este de bine ca nu suntem la aceeasi scoala de dans.Tii doar pt tine? Nu-i frumos. De ce nu vorbim pe mess? Si ma indemni sa nu ratez ocazia, cand tu stai de-o parte?

Anonim spunea...

De ce sa vb pe mess, este suficient sa vb cand ne intalnim?

Anonim spunea...

App, ar fi fost rau sa mergem la aceeasi scoala de dans? :)

McnDxn spunea...

Daca vbim cand ne intalnim si stiu si eu ca vbesc cu tine este ok. Daca eram la aceeasi scoala nu era rau, asteptarile create poate nu se materializeaza si evitam o situatie stanjenitoare. Vii in salsa diseara?

Anonim spunea...

Da, vin.

Anonim spunea...

Nu o sa existe nicio situatie stanjenitoare, din respect pentru tine si pentru mine.

Anonim spunea...

Din pacate [sau din fericire :)]nu mai pot sa ajung.

McnDxn spunea...

Am inteles. Astept sa te cunosc.

Anonim spunea...

Ma cunosti, dar nu cred ca iti voi spune cine sunt, pot fi oricine. Important este ca "cineva, aici jos, te iubeste" neconditionat.

McnDxn spunea...

Wow!!! Cuvinte mari spuse. Nu este bine sa pronunti acele cuvinte necunoscand o persoana pe de-a-ntregul. Mai ales ca nu am avut de-a face unul cu celalalt.

Anonim spunea...

Nu te speria, exista multe moduri de a iubi, nu am spus ca sunt indragostita, pentru asta intradevar trebuie sa cunosti persoana.

McnDxn spunea...

Nu am cum sa ma sperii. Doar ca multi ne ascundem. Este meteahna noastra a oamenilor. Pacat!

Anonim spunea...

Este mai bine asa.Daca vreodata o sa ma "vezi" o sa-ti spun ca am fost eu.Sambata m-ai cautat cumva cu privirea sau mi s-a parut? :):)

McnDxn spunea...

Am sa te "vad" cand am sa stiu cu cine vorbesc. Fara vreun indiciu n-am cum sa-mi dau seama. De cautat cu privirea te-as fi cautat in zadar. Ai fost in Jet Set?

Anonim spunea...

Da, dar nu mi-a placut, raman la "Salsa For You", ne vedem acolo.

McnDxn spunea...

Si mie mi-a luat cheful Sambata in Jet Set si am plecat in Salsa4you. Mai bine spus, ma vezi in salsa decat sa ne vedem.

Anonim spunea...

Buna, ce mai faci, joi te vad in salsa4you? Poate am noroc sa dansez cu tine.

McnDxn spunea...

Hello,
Joi!? Mai este atata timp pana atunci. Probabil ca voi fi acolo. De ce sa ai noroc?

Anonim spunea...

Pentru ca "te prind" foarte greu, ai solicitari multe :):)

McnDxn spunea...

Dansam cu draga placere. Este posibil sa vin mai tarziu in salsa caci merg la un meci de fotbal cu fratele meu. In weekend-ul asta nu am dansat?

Anonim spunea...

Nu, nu am ajuns la tine :)

McnDxn spunea...

Inseamna ca stam la distanta mare de nu ajungem sa dansam.

Anonim spunea...

Eu am stat la distanta, doar m-am uitat. Cateodata imi place doar sa ma uit nu si sa dansez, dar foarte rar.

McnDxn spunea...

Sa vedem in seara asta ce distanta ai.

Anonim spunea...

:):):):):) nu stiu daca vin

McnDxn spunea...

Este party privat in seara asta asa ca este inchis clubul.

Anonim spunea...

Sa speram ca joia viitoare este deschis, o sa incerc sa ajung la tine pentru un dans (in loc de martisor ;):):)

McnDxn spunea...

So sweet of you >:d<

Anonim spunea...

A inceput sa-mi placa sa vorbim asa :), o sa-mi lipseasca atunci cand o sa se termine.

McnDxn spunea...

Zici ca o sa se termine? Nici macar nu stiu cu cine stau de vorba. Spune-mi macar cum ne-am cunoscut, unde ...

Anonim spunea...

Nu pot, imi lipseste curajul. Spuneam ca aceasta conversatie o sa se termine, doar nu o sa dureze vesnic :)

McnDxn spunea...

Dap, corect. Eh asta-i acum. Orice inceput are si un sfarsit. Curajul asta mama lui d-ara.

McnDxn spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
McnDxn spunea...

La cat mai multe primaveri frumoase si fericite iti doresc.

Anonim spunea...

Multumesc, astept dansul de joi :)

Anonim spunea...

Multumesc, astept dansul de joi :)

McnDxn spunea...

Pe Joi sa fie.

Anonim spunea...

Buna dimineata, ce mai faci? Cum merg pregatirile pentru concursul din Bulgaria? Sunt alaturi de voi, va tin pumnii ;)

McnDxn spunea...

Neata. Merg din ce in ce mai bine.
Mai avem ceva de munca dar ii vom da de cap pana la Sofia.
Multumim frumos.
Avem nevoie.

Anonim spunea...

Hello, cum a fost la Sofia? Astept vesti :).

McnDxn spunea...

Hello.
A fost frumos. N-am avut emotii si pe scena eram frumos relaxat.
Am luat locul 9 din 11. Competitia este puternica si ne-am descurcat.
Suntem multumiti de evolutia noastra.

Anonim spunea...

Felicitari! Pentru inceput nu este rau deloc,o sa fie din ce in ce mai bine, ma bucur pentru voi.

McnDxn spunea...

Multumesc.
We gonna keep walking!

Anonim spunea...

Salut, ce mai faci? M-am trezit gandindu-ma la tine si am zis sa te salut.

Hera spunea...

Ce va mai tarcoliciti...:))
Si? Va intalnirati?

Anonim spunea...

Nu ne-am "intalnit" :)))). Ne vdm din cand in cand, dar tot nu stie cine sunt. Oricum....tin la el la fel de mult, cu toate ca s-a schimbat un pic. ;)