sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Love letter

Viata imi era atat de ocupata, gandurile incatusate, privirea incetosata, sufletul pierdut intr-un abis, pana in ziua in care te-am cunoscut si mi-am dat seama ca de azi inainte ficere zi va fi cu tine. Inima mi-ai cuprins-o cu magie si carisma. Zambetul iti este ca o atingere gentila intre trup si suflet. Esti un salon de frumusete pentru ochii mei. Iti ascult vocea in fiecare zi ca pe cel mai frumos concert pe care l-am auzit vreodata. Parfumul tau imi striga numele si ma invaluie cu puternice emotii printre care numai tu ma poti gasi. Mi-ai invadat inimia si ai reusit sa alungi cele mai mari temeri ce o cuprinsese. Atingerile tale suave pe bratu-mi si imbratisarile calde sunt ca o dezmierdare a sufletului meu. Pasiunea mea pentru tine reprezinta foamea inimii mele. Schimbul intim de priviri, ganduri, trup si suflet reprezinta existenta mea in fiecare zi, in fiecare ora, pentru fiecare minut. De o singura dragoste avem nevoie si o singura dragoste impartasim.
Dragostea ce ti-o port reprezinta existenta Raiului pe Pamant ce la picioare ti-l astern.


Avand toate acestea, imi vine sa merg spre tine, sa-ti cuprinda mana si sa-ti spun ca:


"Am fost arestat de frumusetea ta si mi-ar placea sa-mi petrec sentinta pe viata in inchisoarea inimii tale".


"Will you marry me"?

2 comentarii:

YOIO spunea...

Foarte frumos! Mi-ar placea sa-mi zica si mie cineva astfel de cuvinte frumoase. Intrebarea este... i-ai zis-o si ei personal?

McnDxn spunea...

Este doar o idee despre cum vad o scrisoare de dragoste.
N-am ajuns pana acolo incat sa cer pe cineva in casatorie, dara daca as fi, acestea ar fi vorble ce i le-as spune.