marți, 13 octombrie 2009

The comeback


Daca te uiti la palma mea vei observa ca cele 5 degete ale sale semnifică cele 5 continente, iar spaţiile dintre ele reprezintă cele 4 oceane, strans unite intre ele, ce au fost strabatute in gand, in vis, chiar si cu ochii deschisi. Iar daca strang pumnul, reprezinta intreg globul pamantesc. O lume intreaga in palma mea ce putea fi candva a... O cicatrice in centrul pamantului (ramasa pt toata viata) a fost pt un moment prapastia ce a despartit pamantul in doua lumi. A mea si a ta.
Daca te uiti prin ochii mei, vei vedea dincolo de ce este lasat sa se vada la exterior. Vei ajunge sa vezi pana in adancul sufletului meu si vei realiza ca, ce-a fost o data ca-n povesti, a fost frumos o data, s-a transformat intr-un album de amintiri.
Daca privesti din departare cu dorinta arzatoare, iar pasii te aduc tot mai aproape, priveste numai.
Ce a trezit acum in tine, a fost candva de mult adanc scris in mine.

2 comentarii:

YOIO spunea...

Tu vrei sa faci lumea sa planga...

McnDxn spunea...

Deloc.